Ćwiczenie, które przeprowadzi światowej klasy specjalista prof. Mikołaj Jan Piskorski z Harvard Business School na najbliższej konferencji (organizowanej 16 grudnia przez „Harvard Business Review Polska”) pomoże zrozumieć, jakie są potrzeby klientów, jak je zaspokajać i jak podwyższyć zyskowność przedsiębiorstwa za pomocą strategii społecznościowych.
Ćwiczenie będzie się składać z trzech zadań:
– identyfikacji największych rzeczywistych niesprawności społecznych w związkach międzyludzkich
– wprowadzenia rozwiązań społecznych, które poprawią te niesprawności
– wykorzystania tego rozwiązania społecznego tak, aby podwyższyć zyskowność przedsiębiorstwa
Zapraszam serdecznie na konferencję „Jak stworzyć własną strategię sieci społecznościowych?”. Wydarzenie odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie 16 grudnia. Początek o godz. 9:30. Nie przegapcie Państwo tej niezwykłej okazji, aby dowiedzieć się, jak skutecznie realizować działania w mediach społecznościowych.