Decydujące momenty cz. 1
Czy w dzisiejszym bardzo zagmatwanym świecie wyłania się praktyczna porada dla menedżerów w sytuacji wystąpienia dylematu?
Harvard Business Review Polska w nowej odsłonie
Magazyn”Harvard Business Review Polska” zmienił oblicze.
Corporate Social Responsibility
Czy społeczna odpowiedzialność biznesu wykracza poza działania na rzecz zysków, czy celem istnienia przedsiębiorstwa jest coś więcej niż zysk?
Kwietniowe wydanie Harvard Business Review Polska
Zachęcam Państwa do zapoznania się z artykułami z kwietniowego numeru „Harvard Business Review Polska” poświęconymi etyce w biznesie.
Ciche przywództwo cz. 2
Ciche przywództwo „w okopach” jest często tym, co napędza ludzi do działania i zmienia firmę.
Ciche przywództwo cz. 1
Przywództwo nie sprowadza się jedynie do heroicznych, spektakularnych czynów.
Marcowe wydanie Harvard Business Review Polska
Zrównoważony rozwój wcale nie musi oznaczać dla firmy zwiększenia ich kosztów, braku natychmiastowych korzyści finansowych i pogorszenia konkurencyjności.
Projekt Innowatorzy CSR w Polsce
W związku z niezwykłym projektem edukacyjnym pt. „Innowatorzy CSR w Polsce” i planowaną konferencją, aktualny film dotyczy zagadnienia społecznej odpowiedzialności biznesu.
Zarządzanie 2.0 – czego nauczył nas kryzys?
Pierwsze wydanie wideobloga poświęcam podwójnemu numerowi HBRP „Zarządzanie 2.0”, który prezentuje najważniejsze trendy kształtujące dzisiejszą rzeczywistość gospodarczą.
Andrzej Jacaszek – blog na Nowy Rok
Za pośrednictwem bloga będę opisywał najciekawsze zagadnienia z dziedziny zarządzania poruszane na łamach HBRP.